onsdag 7. januar 2009

40!

I helga var det masse gjester her både lørdag og søndag. Jeg har nemlig blitt 40!

Senere denne måneden skal jeg ha dameparty og det gleder jeg meg masse til.

Det er i grunnen er det veldig greit å bli 40 for jeg har jo fått så masse hilsener, gaver og blomster og penger. Pengene spares til kjøp av speilreflekskamera.

Jeg blir helt målløs over all oppmerksomheten, veldig, veldig koselig.
Huset bugner av blomster. Jeg har fått masse blomster til 40-årsdagen, til jul kom det masse blomster og rett før jul var jeg på Haukeland til stråleknivbehandling og da jeg kom hjem fikk jeg masse nydelige blomster. På hvert et bord og i alle vinduer står det vakre og duftende blomster. Et herlig syn som må nytes her og nå for om ikke mange dagene er de visne.

1 kommentar:

Kate-Marita Pettersen sa...

Gratulerer med overstått 40 års dag:)
Nydelige rimfrostbilder under!!!
Ha ei fin helg,
klem fra Kate:)