fredag 21. november 2008

Silke og ull


I går sydde jeg den minste og yndigste kåpen jeg noen gang har laget og har hatt bestilling på. Den var i str 74 (9 mnd) og laget i rosa myk ull med satin silkefòr og små fløyelsbånd til lukking.

Forrige uke var vi på visitt hos en liten nabofrøken på 2 og en halv måned og til henne laget jeg en liten kjole i rosa og hvit dupion silke og med rosa blomsterknapper som pynt foran og til lukking i ryggen.

I dag har jeg kjøpt masse meter med rød og hvit fleece som skal bli til varme og gode nissedresser/-kjoler til unga her i huset og kanskje noen andre ,-)

2 kommentarer:

Lisemoren sa...

Nydelige små plagg. Likte særlig godt kjolen. : )

NUSSE sa...

Å herlighet så flink du er da! Får helt hakeslepp (les:superimponert!)Jeg prøvde meg med symaskin en gang i tiden, men da var det like før hele maskinen gikk ut vinduet til slutt...dårlig kjemi mellom oss. Utrolig flotte plagg!

Ha en fin uke :-)