tirsdag 20. mai 2008

Kirsebærblomster dufter deilig.

Det går litt sakte med oppussinga for tiden siden jeg er veldig opptatt med symaskinen. Sceneteppe og kostymer til en Wergelandsforestilling, diverse bunadstøy og et par selskapskjoler er under produksjon nå i mai.
Så jeg legger inn noen bilder jeg har tatt ute her på garden.
Øverst er fra et av kirsebærtrea. Håper ikke kulda den siste uka har vært til besvær for bærblomstringen.

En sjarmerende og eldgammel dør bak låven.


Her blir det forhåpentligvis masse rips, solbær og stikkelsbær til høsten.


Snart springer epleblomstene ut.. iallfall hvis det ikke blir mer nattefrost.

4 kommentarer:

Gunnemor sa...

Dette så nydelig ut. For en hage med bærtre. Kan nesten kjenne smaken av rips med vaniljesaus, som er nesten bedre enn jordbær. Du er effektiv når det gjelder symaskinen også kan jeg se. Blir moro å lese mer fra deg.

Mitt hvite hus sa...

Så idyllisk å fint det er hos dere:=) Jeg drømmer: Tenk å hatt et slikt fint sted:=) Gleder meg virkelig til å følge deg videre her. Ha en fin dag og nyt den før den bare er et svakt minne.=)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Takk for koselig kommentar! Anitra sølv er også veldig vakkert :-)
Det ser virkelig idyllisk ut der du bor, er det Mjøsa eller en annen innsjø du har utsikt til?

Ønsker deg en riktig fin kveld!
Hilsen Britt :-)

Fruen i Det Hvite Hus sa...

Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer til en fersk blogger! :-)

Britt:
Vi har en suveren utsikt til Randsfjorden.